خوش آمدید کاربر مهمان جستجو | موضوعات فعال | اعضا | ورود

پروفایل: fns4565
درباره
شناسه کاربری: fns4565
رتبه: Newbie
محل
شغل:
علایق:
جنس: مرد
آمار
تاریخ عضویت: ۱۵ دی ۱۳۹۴
زمان آخرین ورود به تالار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ساعت : 11:38:16 AM
تعداد پیامهای ارسالی: 8
[0.62% تمام پیامها / 0.02 پیام در روز]
Avatar
آخرین 10 پیام ارسالی
موضوع: نکات مهم در طراحی سایت
زمان ارسال: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ساعت : 10:49:34 AM

احتمالا تعدادی از شما عزیزان تصمیم گرفته اید که یک وب سایت جدید فروشگاهی و یا … برای کسب و کار خود راه اندازی کنید. اما نمی  دانید که باید از کجا شروع کنید و چه نکاتی را باید در طراحی سایت فروشگاهی رعایت کنید تا بتوانید سایتی مدرن، قدرتمند و کاربرپسند داشته باشید. به همین منظور تصمیم گرفتم مقاله ای تهیه کنم و در آن اصولی را که باید در مراحل طراحی سایت به آنها توجه کنید را برای شما ذکر کنم. پس توصیه می کنم که این مقاله را با تمرکز کافی و در فرصتی که زمان آزاد دارید مطالعه کنید و نکات آن را به خاطر بسپارید.

  • داشتن هدف روشن و مشخص:

تقریبا همه کسب و کارها دارای وب سایت های متفاوتی هستند، زیرا هر کدام هدف متفاوتی دارند. برای مثال سایتی که می خواهد کالای خاصی را به کاربر بفروشد دارای ساختار متفاوتی است نسبت به سایتی که می خواهد یک سرویس را ارائه دهد و در زمینه خاصی تبدیل به مرجع شود. بنابراین ابتدا هدف خود را تعیین کنید تا بتوانید برنامه ها و ساختار سایت خود را در راستای همان هدف دنبال کنید. به یاد داشته باشید که هدف از مهمترین اصول برای شروع هر کاری است.

  • انتقال هدف سایت به صورت سریع و واضح به بازدیدکنندگان:

باید محتوایی را برای سایت خود تهیه کنید که در آن هدف سایت به صورت سریع و واضح به بازدیدکنندگان انتقال داده شود و تمام اهدافی که سایت آن را دنبال می کند نیز در آن ذکر شود. سپس محتوای تولیدی را در صفحه درباره ما قرار دهید. طبق تحقیقات موسسه براکت، زمانی که بازدیدکنندگان با سایت جدیدی مواجه می شوند ابتدا به دنبال این می گردند که سایت چه کاری را انجام می دهد و بعد از آن به دنبال منافعی می روند که سایت برای آنها در نظر گرفته است.

  • استفاده از بلاگ:

سایت شما باید دارای بلاگ باشد تا در آن بتوانید محتوای تولیدی خود را قرار دهید و دانش افراد را در مورد حوزه ای که در آن فعالیت می کنید افزایش دهید و یا در مورد ساخت و طراحی محصولی جدید به آنها خبر دهید. در واقع بلاگ برای این منظور استفاده می شود که تخصصتان را به بازدید‌کننده نشان دهید. بازدیدکننده زمانی که متوجه شود شما در حوزه خود متخصص هستید، به شما اعتماد می کند.

  • از دامنه رایگان استفاده نکنید:

برای اینکه بتوانید اعتماد و اطمینان بازدیدکنندگان را جلب کنید باید از دامنه ای استفاده کنید که صاحب آن شما هستید. این مهم به بازدیدکنندگان این اطمینان را می دهد که شما دارای برنامه و پشتوانه هستید و برای همین سایت را در دامنه ای که صاحب آن خود شما هستید قرار داده اید. همچنین این مسئله کمک می کند که آدرس اینترنتی شما آسان تر در ذهن بازدیدکنندگان بماند.

  • برای انتخاب هاست توسعه کسب و کار را در نظر بگیرید:

قبل از اینکه دامنه ای را انتخاب کنید باید به این مسئله فکر کنید که آیا می خواهید در آینده کسب و کار خود را گسترش دهید و یا اینکه کسب و کار شما کوچک باقی خواهد ماند. به عنوان مثال سایت هایی که بر روی پلتفرم wix و یا squarespacee قرار می گیرند فقط برای کسب و کارهای کوچک مناسب هستند و نمی توان آنها را توسعه داد. بنابراین برای اینکه در آینده مجبور به انتقال سایت خود به هاستی جدید نشوید همین الان تصمیم بگیرید که می خواهید کار خود را توسعه دهید یا خیر. زیرا انتقال سایت از یک هاست به هاست دیگر می تواند آسیب به سایت وارد کند.

 

  • مدیریت سایت و محتوای آن را به وردپرس بسپارید:

وردپرس به دلیل اینکه بسیار ساده، سریع و نیز دارای نسخه فارسی است و همچنین می توان بر روی آن قالب ها و افزونه هایی را نصب کرد، بسیار انتخاب هوشمندانه ای است.

البته وردپرس برای همه سایت ها هم مناسب نیست. اگر بیزینس شما نیاز به ماژول های سنگین و حرفه ای مثل حسابداری، تحلیل تراکنش ها، امتیازدهی پیشرفته به کاربران و باشگاه مشتریان دارد بهتر است از وردپرس استفاده نکنید …

  • ساختار و قالب سایت مدرن و ساده باشد:

باید ساختار و قالب سایت خود را طوری در نظر بگیرید که بازدیدکننده بتواند راحت به قسمت های مختلف سایت دسترسی پیدا کند و دچار گیجی و سردرگمی نشود. دسته بندی صحیح و نمایش آدرس مکانی که بازدیدکننده در آن قرار دارد می تواند مفید باشد.

  • توسعه سلسله مراتب را فراموش نکنید:

شما باید سلسه مراتب ساده ای که شامل صفحه اصلی، صفحه درباره ما و صفحه تماس است را در نظر بگیرید. همچنین باید این سلسه مراتب برای دسته بندی کالاها و سرویس ها نیز وجود داشته باشد.

  • امکاناتی مناسب با وسعت کسب و کار خود برای سایت در نظر بگیرید:

امکانات سایت باید متناسب با وسعت کسب و کار شما باشد. در واقع باید امکاناتی را در نظر بگیرید که به آنها نیاز است و نه بیشتر. امکانات اضافه فقط باعث سنگین شدن سایت و گیجی و سردرگمی بازدیدکننده می شود.

  • بررسی سایت های معتبر در حوزه فعالیت خودتان:

برای اینکه بتوانید به الگوی مناسبی برای نحوه طراحی سایت برسید، بهترین راه مراجعه کردن به سایت های معتبر در زمینه کاری خودتان است. علاوه بر این اگر قرار است که طراحی سایت را به دست طراحی دیگر بسپارید باز هم این راه بهترین روش است تا بتوانید از طراحانی که این سایت های معتبر را طراحی کرده اند استفاده کنید و در واقع کار را به یک گروه متخصص و امتحان پس داده بسپارید. 

  • فرآیند فروش ساده:

فرآیند فروش کالا و سرویس خود را باید ساده و آسان طراحی کنید و از پیچیدگی بپرهیزید. این کمک می کند که بازدیدکننده ای که قصد خرید دارد ترغیب به خرید شود و در میانه فرآیند خرید منصرف نشود. 

  • عکس خود و تیم کاریتان را در سایت قرار دهید:

بازدیدکنندگان زمانی که با یک سایت جدید کسب و کار روبرو می شوند قبل از هر چیز می خواهند متوجه شوند که آیا واقعا صاحب سایت و کسب و کار وجود خارجی دارد یا خیر. پس برای اینکه اعتماد و اطمینان بازدیدکنندگان را جلب کنید تصویر خود و تیم کاری خود را در سایت قرار دهید و مختصری در مورد تخصص هر یک از آنها توضیح دهید.

  • نام برند را به عنوان نام دامنه قرار دهید:

این کار کمک می کند که بحث برند سازی را بهتر و ساده تر انجام دهید. کافی است به دامنه نیوسئو یا دیجی کالا توجه کنید تا متوجه شوید.

  • فرمی ساده برای صفحه تماس با ما در نظر بگیرید:

ساده ترین ساختار و فرم را برای بخش تماس با ما در نظر بگیرید تا بازدیدکننده بتواند خیلی ساده مسائل و ابهامات خود را با شما مطرح کند. همچنین فراموش نکنید که سایر راههای ارتباطی را هم در این صفحه ذکر کنید تا بازدیدکننده بتواند با روشی و راه که مورد دلخواه اوست با شما تماس بگیرد.

  • خبرنامه را فراموش نکنید:

برای اینکه بتوانید بازدیدکنندگان و مخاطبان خود را در مورد آخرین محصولات، سرویس ها، اخبار و مقالات خود آگاه کنید بهتر است فرم عضویت در خبرنامه را در ساختار خود در نظر بگیرید.

  • از تصاویر با کیفیت استفاده کنید:

باید تصاویر با کیفیت و واضحی را از کالاهای خود تهیه کنید تا مخاطب بتواند به راحتی جزئیات آن را با دقت ببیند و متوجه شود که با چه کالا و ساختاری مواجه است.

  • از فونت خوانا استفاده کنید:

فونت مورد استفاده در سایت باید دارای سایز مناسب و خوانا باشد تا کاربر بتواند به راحتی مطلب شما را بخواند و مشکلی از این بابت نداشته باشد.

  • بهینه سازی را فراموش نکنید:

برای اینکه سایت شما بیشتر در دید کاربران باشد و ترافیک و مخاطب بیشتری را داشته باشید باید به اصول بهینه سازی توجه کنید و آن را پیاده کنید. مهمترین مسئله در زمینه سئو سایت، رسپانسیو بودن سایت شما بویژه برای گوشی های همراه است. زیرا امروزه اکثر کاربران با استفاده از موبایل های خود اقدام به وب گردی و خرید می کنند. پس این نکته مهم را فراموش نکنید.

موضوع: نکات مهم در ثبت دامنه
زمان ارسال: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ساعت : 8:56:57 AM

اولین نکته در آغاز یک کسب و کار با زیرساخت تجارت الکترونیک ثبت دامنه است و نکاتی که باید در هنگام ثبت دامنه یا همان دامین مد نظر داشته باشید آنقدر مهم است که بنده در جلسات آموزشی خویش بارها بدان اشاره کرده ام …
این روزها همه افراد حقیقی و حقوقی بارها نام دامنه های مختلف اینترنتی را برای هر تجارت مدنظر خود ثبت می کنند. دامنه یا همان دامین ، مجموعه ای از حروف و اعداد است که می توان با وارد کردن آن در نوار آدرس مرورگر، به سایت مورد نظر دست پیدا کرد. نام دامنه نشانی اینترنتی وب سایت شماست و از دید برند سازی ارزش بسیار زیادی دارد.
این مقاله بسیار مهم را حتما تا پایان مطالعه نمایید و مخصوصا به مثال انتهایی آن بیش از هر قسمت دیگری دقت کنید.
بنده بارها شده برای ثبت یک دامنه روزها و یا حتی هفته ها فکر کرده ام تا بتوانم دامنه ای را انتخاب کنم که بهترین باشد و در آینده از ثبت آن پشیمان نشوم. 
به صورت کلی دو نکته بسیار مهم در انتخاب دامنه باید مد نظر قرار بگیرد : یکی اینکه کاربران نتوانند در مرورگر آن را به اشتباه تایپ کنند و یکی اینکه به راحتی در ذهن ماندگار شود (یک هجایی باشد).
دو مورد بالا برای دامنه های بیزینس های بسیار بزرگ مطرح است و حتی گاهی شرکت ها برای خرید این دامنه ها میلیون ها تومان هزینه می کنند ولی شما هم به اندازه خود می توانید نکات مهم ثبت دامنه را رعایت کنید.
اما به صورت جزئی بهتر است برای انتخاب یک دامنه موارد ذیل را مد نظر قرار دهید :

1. کوتاه بودن دامنه
با این که شما می توانید تا 60 کاراکتر را در نام دامنه خود قرار دهید، اما هر چه نام دامنه کوتاه تر باشد، به خاطر سپردن آن ساده تر است و به این ترتیب مخاطبان بیشتری خواهید داشت (این همان داستان یک هجایی بودن دامنه است) . برخی مطالعات نشان داده کاربران معمولا نمی توانند نام دامنه ای را که بیش از 12 کاراکتر دارد، به راحتی به خاطر بسپارند. (نگاهی به دامنه معروف اینترنتی ایران مثل دیوار ، زنبیل ، بامیلو ، فینال یا همین نیوسئو بندازید …)
2. معنا دار بودن
قطعا هر چه نام دامنه معنادارتر باشد، امکان به خاطر سپردن آن نیز بیشتر خواهد شد. بهتر است دامنه انتخابی شما دربردارنده موضوع فعالیت سایت و حوزه ای تجارت شما باشد که در آن فعالیت می کنید. خلاصه این که بهتر است حداقل یکی از عبارات کلیدی را که در مرحله برنامه ریزی برای سایت در نظر گرفتید در دامنه سایت جای دهید که البته این مهم برای سئو سایت هم مفید است.
برای نمونه اگر می خواهید برای رستوران خود سایتی تهیه کنید، بهتر است واژه food را در آن بگنجانید. معمولا توصیه می شود از گنجاندن واژه های فینگیلیش در نام دامنه حتی الامکان خودداری شود، با این حال شاید در برخی موارد چنین کاری چندان هم بد نباشد؛ مثلا برای یک سایت فروش کالا می توان از واژه kala نیز در نام دامنه استفاده کرد که نمونه بارز آن سایت بزرگ digikala است.
اما از دیدگاهی دیگر ، برخی افراد متخصص که قصد راه اندازی وبسایتی شخصی دارند باید از نام و نام خانوادگی خود برای ثبت دامنه استفاده نمایند.

3. حرف به جای عدد یا کاراکتر
با این که در نام دامنه خود می توانید از عدد یا کاراکترهایی نظیر (-) نیز استفاده کنید، اما بهتر است حتی الامکان از حروف برای آن بهره بگیرید و از اعداد و عبارت های دیگر پرهیز کنید، زیرا به این صورت دامنه تان شکل ظاهری بهتری خواهد داشت.
یک سری کاراکترهای ممنوعه هم در ثبت دامنه هست که در ذیل لیست شده اند :
# , _ , ( , ) , = , +
پس از این که چند نام مختلف برای دامنه مورد نظر خود انتخاب کردید، باید ببینید دامنه انتخابی شما آزاد است یا خیر. برای این کار وبسایت های زیادی وجود دارد. می توانید به سایت میهن نیک مراجعه کرده و نام مورد نظر را در باکس جستجوی آن تایپ کنید و دکمه جستجو را بزنید تا از وضعیت آزاد بودن دامنه مد نظر خود مطمئن شوید.
دامنه های ناموجود، دامنه هایی است که قبلا از سوی عده ای دیگر ثبت شده اند و فعلا امکان ثبت آنها وجود ندارد. اما اگر دامنه ای آزاد باشد می توانید براحتی و در حد چند دقیقه آن را برای خود ثبت کنید. اگر حتما روی نام خاصی اصرار دارید و قبلا ثبت شده است ، می توانید پسوند های دیگر دامنه را برای آن نام در نظر گرفته و به ثبت برسانید. با اندکی صبر و حوصله و بررسی گزینه های موجود می توان نام دامنه مناسبی برگزید.
بارها پیش آمده زمانی که یکی از مشتریان امیر قمصری اصرار زیادی برای داشتن دامنه ای داشته است که آزاد نیست و فرد دیگری در حال استفاده از آن است ، با تماس با صاحب کنونی دامنه و تعاملات مادی و معنوی توافقی جهت انتقال دامنه به فرد جدید صورت گرفته است.
4. دامنه با پسوند دات کام یا دات آی آر یا … ؟
با این که پسوند com. آشناترین و رایج ترین پسوند اینترنتی در دنیاست، اما پسوندهای دیگری نیز در این میان وجود دارد. برای نمونه پسوند org. برای نام سازمان های دولتی یا مردم نهاد پیشنهاد می شود اما هر کشوری پسوندی منحصر به فرد دارد که نشانگر ثبت دامنه در همان کشور است. این دامنه برای ایران به شکل ir. است.
مزایای دامنه با پسوند ir.
نخست آن که هزینه ثبت این نوع دامنه بسیار کمتر از دامنه های بین المللی است.
دوم، امکان تاثیر تحریم های بین المللی بر دامنه شما تقریبا از بین می رود.
سوم آن که امکان کلاهبرداری و دزدیده شدن دامنه تقریبا از میان می رود؛ زیرا عامل اصلی اجرایی این دامنه، یک نهاد رسمی در ایران است و برای ثبت و انتقال دامنه مدارک زیادی را این نهاد طلب می کند.
مزیت چهارم این است که بسیاری از واژه هایی که با پسوند com. ثبت شده اند با پسوند ir. آزاد بوده و می توانید به راحتی آن را به نام خود ثبت کنید.
ولی من همیشه گفته ام و باز هم می گویم که بهترین حالت ثبت دامنه برای پسوند ها حالتی است که بتوانیم هم .com را داشته باشیم و هم .ir که خدایی نکرده در طولانی مدت دیگران از دامنه و برند شما سوء استفاده نکنند
نکات بالا نکاتی است جهانی و چیزی نیست که امیر قمصری به تنهایی بدان اعتقاد داشته باشد.
یک مثال واضح از رعایت تمام نکات بالا خود دامنه نیوسئو است !
www.newseo.ir
این دامنه شامل هیچ کاراکتر ممنوعه و حتی عدد نیست.
یک سیلابی بوده و براحتی به ذهن سپرده می شود.
در آن کلمه سئو وجود دارد که دقیقا به بیزینس مربوط به سایت می پردازد.
هیچ کس نمی تواند آن را اشتباه تایپ کند ، حتی افرادی که تسلط کمی به زبان انگلیسی دارند آن را صحیح تایپ می کنند.
پسوند .com این دامنه عموما بالا نمی آید و مربوط به سال 2002 می باشد.یعنی قابلیت خرید را ندارد و از طرفی چون مربوط به یک ایرانی نیست نمی تواند در طولانی مدت از برند نیوسئو سوء استفاده کند.
پیروز و موفق باشید دوستان عزیزم.

موضوع: نکات سئو سایت در سال 2016
زمان ارسال: ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ساعت : 10:52:09 PM
zoomtech نوشت:
سلام خسته نباشید من وبمستر هستم ، سایتی دارم که یک سایت خبری هستش من می خواستم اون رو سئو بکنم میخواستم ببینم چطوری میتونم توی بحث سئوش انجام بدم . سایت من در حوزه فناوری هست ، رقبام خیلی زیاد هستن حتی هم اکنون من با دیجی کالا ، زومیت و ... دارم رقابت میکنم ، میشه گفت اوضاع سایت بنده هم بدک نیست ام میخواستم یکم با سئو بازدیدش رو افزایش بدم خیلی خوشحال میشم راهنمایی کنید که چه کار هایی بکنم سایتم با وردپرس طراحی شده .


دوست عزیز جهت راهنمایی در مورد سوال تون با شماره 09159052401 ( تلگرام ) تماس بگیرید .
http://www.newseo.ir
موضوع: نکات سئو سایت در سال 2016
زمان ارسال: ۶ بهمن ۱۳۹۴ - ساعت : 11:20:05 AM
در سال 2016 سئو سایت و بهینه سازی آن برای موتورهای جستجو بیش از سال های قبل رواج پیدا کرده است و این به دلیل افزایش اعتماد و تعداد کاربرانی است که از اینترنت برای خرید کالا و خدمات مورد نیاز خود استفاده می کنند.همچنین اگر در الکسا که به بیشترین سایت های ورودی دهنده به سایت های برند نگاهی بیاندازیم ، خواهیم دید که گوگل بیشترین سهم را در ورودی به آن ها داشته است.
در کشور ایران هم براساس اتفاقات سال های گذشته در توسعه تجارت الکترونیک و افزایش کسب و کارهای اینترنتی سئو جایگاه ویژه ای برای افزایش فروش به دست آورده است.

بدیهی است که برای پیروزی در دنیای رقابتی وب سایت
ها، باید از آخرین تکنیک های بهینه سازی
سئو سایت آگاهی داشته باشید. همیشه در نظر داشته باشید که روش های سئو با سرعت
بالایی در حال تغییر هستند به طوری که ممکن است معیارهای رتبه بندی در سال 2015 میلادی،
در سال جاری منقرض شده و یا دچار تغییرات چشم گیری شوند. شایان ذکر است که الگوریتم
های گوگل در سال 2015 بروز رسانی های متعددی داشته است و در مقایسه با سال های گذشته
با سرعت بالاتری دچار تغییر شده است.

بهینه سازی موتور جست و جو نیازمند صرف زمان، هزینه
و مهارت بالا می باشد که واقعا کار هرکسی نیست …! برای کسب رتبه های بالاتر باید با
پشتکار بالا ، تکنیک ها و مفاهیم مرتبط با سئو را تعقیب نمایید.

در این مقاله می خواهم از مهندسی معکوس استفاده
کرده و به شما هشدار دهم که در سال آینده چه کارهایی را نباید انجام دهید.کارهایی که
انجام آنها می تواند به منزله از دست دادن کل اعتبار اینترنتی شما شود.

[تصویر:
seo-2016.jpg]

داغ کردن لینک به صورت غیر قانونی ..!

با نگاهی کوتاه اما با دقت به سال 2014 بر اساس
گزارشهای گوگل، هر گونه داغ کردن لینک که به اصطلاح غیر طبیعی شناخته می شود نه تنها
باعث بهبود رتبه بندی وب سایت شما نخواهد شد بلکه موجبات افت آن را نیز فراهم می کند.
اما جالب است بدانید که بر اساس بروزرسانی های جدید، هرگونه خرید و فروش لینک با هدف
داغ کردن محتوا و لینک های موجود در وب سایت کاملاً موجه خواهد بود… !!!

اما من (امیر قمصری) پیشنهاد می دهم به این بحث
های جدید گوش ندهید.براساس تجربه این سال های من این اعلام فقط یک تله است !!! انتخاب
با شما.

لینک ها (Anchor
Text)

انکرتکست و یا متن های لنگری در واقع به قسمت هایی
از محتوا گفته می شود که قابل کلیک کردن باشند. توجه داشته باشید که یک انکر تکست سئوسازی
شده تاثیر بالایی در رتبه بندی وب سایت شما خواهد داشت.بر اساس تحقیقات سئو موز استفاده
بهینه و مناسب از انکر تکست ها یک برگ برنده برای شما با هدف پیروزی در دنیای رقابتی
وب سایت ها است.

طراحی های نامناسب موبایل

بی شک یکی از مهم ترین معیارهای رتبه بندی سئو در
سال 2016 پشتیبانی کردن از نسخه موبایل در وب سایت ها می باشد تا آنجا که در ماه اول
سال 2016 گوگل یک ابزار جدید ویژه همین بحث در وب مستر تولز اضافه کرده است !

مشارکت نامناسب کاربر

یکی از معیارهای مهم و تاثیر گذار در رتبه بندی
سئو سایت جذب کاربران و مخاطب های مناسب برای وب سایت است. این فاکتور در سال 2016
هم اهمیت بالای خود را حفظ کرده است. تعداد پایین بینندگان در وب سایت شما می تواند
با سرعت  بالایی رتبه بندی شما را به شدت کاهش
دهد. با در نظر گرفتن تمام این مطالب با صرف هزینه و زمان مناسب برای جذب مخاطب های
وفادار به وب سایت خود و در ادامه حفظ و نگهداری این کاربران رتبه بندی سئو وب سایت
خود را به عرش برسانید.سعی کنید به صورت هدفمند برای خود تبلیغ کنید و قبل از تبلیغات
از یک مشاور ، مشاوره بگیرید تا بهترین تبلیغات را انجام داده و با یک تیر چند نشان
بزنید …

سی درصد کل سئو را به تنهایی محتوا تشکیل می دهد …

من در مقالاتم انقدر از محتوا گفته ام که زبانم
مو دراورده است اما هنوز می بینم بسیاری از کاربران سایت نیوسئو همه کار می کنند به
جز تولید محتوا !!! آخر اگر امیر قمصری را به عنوان یک کارشناس سئو سایت می دانید چرا بخشی از حرفهایش را گوش می دهید و برخی را نه !!!

یک جمله : خواهش می کنم برای کسب رتبه خوب در گوگل
محتوای سئو شده تولید نمایید.

 

منبع : نیو سئو
موضوع: نکات سئو سایت در سال 2016
زمان ارسال: ۶ بهمن ۱۳۹۴ - ساعت : 11:17:38 AM
در سال 2016 سئو سایت و بهینه سازی آن برای موتورهای جستجو بیش از سال های قبل رواج پیدا کرده است و این به دلیل افزایش اعتماد و تعداد کاربرانی است که از اینترنت برای خرید کالا و خدمات مورد نیاز خود استفاده می کنند.همچنین اگر در الکسا که به بیشترین سایت های ورودی دهنده به سایت های برند نگاهی بیاندازیم ، خواهیم دید که گوگل بیشترین سهم را در ورودی به آن ها داشته است.
در کشور ایران هم براساس اتفاقات سال های گذشته در توسعه تجارت الکترونیک و افزایش کسب و کارهای اینترنتی سئو جایگاه ویژه ای برای افزایش فروش به دست آورده است.

بدیهی است که برای پیروزی در دنیای رقابتی وب سایت ها، باید از آخرین تکنیک های بهینه سازی سئو سایت آگاهی داشته باشید. همیشه در نظر داشته باشید که روش های سئو با سرعت بالایی در حال تغییر هستند به طوری که ممکن است معیارهای رتبه بندی در سال 2015 میلادی، در سال جاری منقرض شده و یا دچار تغییرات چشم گیری شوند. شایان ذکر است که الگوریتم های گوگل در سال 2015 بروز رسانی های متعددی داشته است و در مقایسه با سال های گذشته با سرعت بالاتری دچار تغییر شده است.

بهینه سازی موتور جست و جو نیازمند صرف زمان، هزینه و مهارت بالا می باشد که واقعا کار هرکسی نیست …! برای کسب رتبه های بالاتر باید با پشتکار بالا ، تکنیک ها و مفاهیم مرتبط با سئو را تعقیب نمایید.

در این مقاله می خواهم از مهندسی معکوس استفاده کرده و به شما هشدار دهم که در سال آینده چه کارهایی را نباید انجام دهید.کارهایی که انجام آنها می تواند به منزله از دست دادن کل اعتبار اینترنتی شما شود.

داغ کردن لینک به صورت غیر قانونی ..!

با نگاهی کوتاه اما با دقت به سال 2014 بر اساس گزارشهای گوگل، هر گونه داغ کردن لینک که به اصطلاح غیر طبیعی شناخته می شود نه تنها باعث بهبود رتبه بندی وب سایت شما نخواهد شد بلکه موجبات افت آن را نیز فراهم می کند.
اما جالب است بدانید که بر اساس بروزرسانی های جدید، هرگونه خرید و فروش لینک با هدف داغ کردن محتوا و لینک های موجود در وب سایت کاملاً موجه خواهد بود… !!!

اما من (امیر قمصری) پیشنهاد می دهم به این بحث های جدید گوش ندهید.براساس تجربه این سال های من این اعلام فقط یک تله است !!! انتخاب با شما.

لینک ها (Anchor Text)

انکرتکست و یا متن های لنگری در واقع به قسمت هایی از محتوا گفته می شود که قابل کلیک کردن باشند. توجه داشته باشید که یک انکر تکست سئوسازی شده تاثیر بالایی در رتبه بندی وب سایت شما خواهد داشت.بر اساس تحقیقات سئو موز استفاده بهینه و مناسب از انکر تکست ها یک برگ برنده برای شما با هدف پیروزی در دنیای رقابتی وب سایت ها است.

طراحی های نامناسب موبایل

بی شک یکی از مهم ترین معیارهای رتبه بندی سئو در سال 2016 پشتیبانی کردن از نسخه موبایل در وب سایت ها می باشد تا آنجا که در ماه اول سال 2016 گوگل یک ابزار جدید ویژه همین بحث در وب مستر تولز اضافه کرده است !

مشارکت نامناسب کاربر

یکی از معیارهای مهم و تاثیر گذار در رتبه بندی سئو سایت جذب کاربران و مخاطب های مناسب برای وب سایت است. این فاکتور در سال 2016 هم اهمیت بالای خود را حفظ کرده است. تعداد پایین بینندگان در وب سایت شما می تواند با سرعت  بالایی رتبه بندی شما را به شدت کاهش دهد. با در نظر گرفتن تمام این مطالب با صرف هزینه و زمان مناسب برای جذب مخاطب های وفادار به وب سایت خود و در ادامه حفظ و نگهداری این کاربران رتبه بندی سئو وب سایت خود را به عرش برسانید.سعی کنید به صورت هدفمند برای خود تبلیغ کنید و قبل از تبلیغات از یک مشاور ، مشاوره بگیرید تا بهترین تبلیغات را انجام داده و با یک تیر چند نشان بزنید …

سی درصد کل سئو را به تنهایی محتوا تشکیل می دهد …

من در مقالاتم انقدر از محتوا گفته ام که زبانم مو دراورده است اما هنوز می بینم بسیاری از کاربران سایت نیوسئو همه کار می کنند به جز تولید محتوا !!! آخر اگر امیر قمصری را به عنوان یک کارشناس [URL=http://www.newseo.ir]سئو سایت[/URL] می دانید چرا بخشی از حرفهایش را گوش می دهید و برخی را نه !!!

یک جمله : خواهش می کنم برای کسب رتبه خوب در گوگل محتوای سئو شده تولید نمایید.

 
منبع : نیو سئو
موضوع: درخواست راهکار تبلیغاتی برای فروشگاه اینترنتی
زمان ارسال: ۶ بهمن ۱۳۹۴ - ساعت : 11:07:40 AM
سلام

یکی از دوستانم چندین سال هست که در زمینه تولید حلوا و سوغاتی های تبریز فعالیت می کند ولی فقط یک ماه هست که وارد تجارت الکترونیکی شده است. ما تصمیم داریم یه فروشگاه اینترنتی برای عرضه سوغات تبریز راه اندازی کنیم .
ممنون میشم راهنمایی کنید کدوم روش تبلیغات و بازاریابی رو به کار بگیریم که بیشترین نتیجه رو داشته باشه و بهترین راهکار تبلیغاتی و بازاریابی خودتون رو
معرفی کنید.

سپاسگزارم

موضوع: انعطاف پذیری طراحی قالب
زمان ارسال: ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ساعت : 11:26:47 AM
mirkamali نوشت:

با سلام

امکان تغییر قالب وطرح را به طور کامل دارید. masterpage و theme موردنظر خود را می توانید ایجاد کرده و در سمپا بیفزایید و پس از آن می توانید از موارد طراحی شده توسط خودتان در صفحات استفاده نمایید ( این امکان در CMS وجود دارد که masterpage و theme  را تغییر دهید)

البته در طراحی نکاتی را باید مورد توجه قرار دهید که در صورت خرید نرم افزار این نکات در اختیار کاربران قرار می گیرد.

 



من سایت اطلاع رسانی درباره جشنواره فیلم فجر با سمپا دارم می خواستم بدونم چه جوری و از کجای این قالب میشه مسترپیج رو ویرایش کرد ؟
موضوع: ثبت دامین
زمان ارسال: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ساعت : 10:33:56 AM
من یه سایت جامع گردشگری شهر شیراز می خوام بزنم یعنی مثلا درباره صنایع دستی و یا سوغات شیراز و این چیزا .  واسه دامنه اش موندم اگه میشه راهنمایی کنید دامنه رو مثلا چند حرفی بزارم البته من چن مورد چک کردم که خوب بود ولی قبلا ثبت شده بود واسه همین اگه درباره ثبت دامنه بیشتر توضیح بدین ممنون میشم .

Main Forum Rss Feed : RSS

Powered by radcom.ir
Copyright © 2012 YetAnotherForum.Net
زمان ایجاد این صفحه 0.137 ثانیه بود.

مطالب مندرج در تالارهای گفتگولزوما نظر رادکام نیست و مسؤولیت آن به عهده نویسنده مطلب می باشد.